10 september 2007

Nej, jag är inte död.

Under veckan som varit har det hänt en hel del. Därför har mina djuplodande och uberintelligenta inlägg lyst med sin frånvaro.

Här kommer en snabbuppdatering.

Jag har fått jobb. [paw rihk-tight] ! En liten tjänst fram till jul, men det är bara så WOW!

Våra företag har gått in i högsäsong. Jag arbetar inte längre aktivt där, men det tar på ändå. Jag verkar bli trött av att se andra arbeta?!

Jag har i helgen varit till Luleå och sett showen Ladies Night. (klickbar länk) Det återkommer jag till senare. (Jag måste se vilka bilder jag kan lägga ut, utan att bli lynchad av övriga inblandade.)

9 har en åsikt:

Anonym sa...

Grattis!

Har läääängtat efter dig. :)

Annika Ahnlund sa...

Jättegrattis från mig också! Vad kul, hoppas det var på det ställe du ville vara.

Ladies night låter som något man kan få baksmälla av... ;) Ser fram emot bilder!

Anonym sa...

Vad bra, kul! Ladies night låter spännande. Levde denna night upp till förväntningarna?

Vill även pass på att påpeka att inte heller jag är död. Jag bara luktar så. Måste slagit i fel sköljmedel i tvättmaskinen!

Anonym sa...

Ja jag började tro att du ratat datorn :)å din blogg.

Anonym sa...

Förresten! Grattis till Jobbet

Jessica sa...

Tack lilltanten! ;)

Annika. Tack till dig också! Jo, det är där jag vill vara! Tjihoo! ;)
Bilderna till Ladies night är i gull-mamsens kamera. Måste lägga vantarna på den!

God dag Grefven. "Kjelle Bergqvist!- Tja-la-la-la-laa." ;) Sen undrar jag vilket skäljmedel som kan framkalla en lukt av död?! Jag vill ju inte ta fel!

Carina. Nåja, så lätt blir ni inte av med mig! Jag är som ett virus. Kan ligga latent ett tag. ;)

Ulf sa...

Grattis till jobbet! Var det säljare åt John Deere eller Polarbröd du skulle jobba som?

Jessica sa...

Tack Canis! Nej, vi har just köpt upp LKAB, så det blir nog till att skyffla sten.

Järnladyn sa...

Hej!

Efter jag nu fått klart för mig hur utbrett det är att myndigheter och arbetsgivare snokar i ens blogg, har jag bestämt mig för att bli lite mer anonym. Nu hittar du mig här:

http://jarnladyn.blogspot.com

Ändra gärna länken i din blogg så att bloggläsare fortfarande hittar mig!