17 september 2007

Jordvärme på!

Ja, det syns väl vad jag vill förmedla...







Klicka på bilden om ni inte ser tydligt nog...

7 har en åsikt:

Ulf sa...

ni har ju för fasiken snö!!!! :)

Anonym sa...

MEN DU SKÄMTAR?! Eller? ;)

Jessica sa...

Snö. Som lapphandskar stora. ;)

Undrar om jag ska åka skidor till jobbet idag? ;D

Anonym sa...

Brrrr... Håll kvar den där uppe hos er är du snäll.. ;)

Anonym sa...

AHA, Snö, nej, nej, nej, nej, nej det vill man inte ha i september...

Järnladyn sa...

Lider med dig och ska genast sluta klaga på vårat regnande. ;)

Jessica sa...

Okej lilltanten. *griper tag!* ;) Men nog skulle det vara fint med lite snö på Liseberg under julmarknaden? Jag tror jag släpper taget lagom till dess.

Det här, Anna är nog bara en försmak av vad som komma skall. Rönnbären spår en snörik vinter, och snö i september brukar inte vi heller ha. Knäna värker och domedagen är nära....
;D

Järnlady kära. Tack för omtanken. Men jag skulle nog föredra att snön lade sig. Det blir så mycket ljusare ute då. Snö är att föredra framför regn. I alla fall här uppe, där den är torr och gnistrande. Förstår att det är annorlunda nere hos er.