18 september 2007

Givande telefonsamtal

Ännu en myndighet...


Jag: - Jo, jag skulle vilja veta vad jag ska skriva på raden angående 'ditten'?

Hon: - Där skriver du bara bla-bla och det.

Jag: - Ok! Sen har jag gjort 'datten'. Var markerar jag det?

Hon: - Nu är det ju så att jag inte är din handläggare längre...

Jag: - ? Nähä?

Hon: - Nu har du en handläggare i storstan.

Jag: - ? Jaha?



Det är ju bra att man får veta...

3 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Ja, du vet ju redan mina åsikter om myndigheter... ;)

Jessica sa...

;) Oh ja!

Man blir så paff. Hon kunde väl ha sagt det direkt? Vi hade ju ändå pratat en liten stund om annat innan också. Faschinerande...

Som om min tid inte var dyrbar?

Nåja, vad är väl en bal på slottet...
;)

Anonym sa...

Men det är ju bra att det finns myndigheter... så att mindre bemedlade.. också kan få jobb :/ SUCK!