18 september 2007

Familjetragedi

”Går inte att fatta”

Linnea Sandberg, 19, omkom i flygolyckan i Phuket – nu sörjer Arvidsjaur Pappa Ulf: Vi försöker finnas till för varandra.




Min lillasysters klasskamrat.

Ett alldeles för kort liv.
En livslång sorg.

5 har en åsikt:

Anonym sa...

Det saknas ord.....det är som lamslående....

Jessica sa...

Min syster umgicks en hel del med henne under skoltiden. Pratade med henne på telefon igår (hon pluggar i Uppsala nu) och hon var så ledsen.
Jag önskar att jag kunde krama om henne...

Järnladyn sa...

Så fruktansvärt... Ens egna problem känns fjuttiga i sammanhanget.

Jessica sa...

Jaa, *suck*.

Det är så vansinnigt onödigt.

Anonym sa...

Hej Dixie, jag beklagar verkligen. Det är så orättvist när så unga människor går bort alldeles för tidigt i livet. (jag skrev olyckligtvis fel i min kommentar på min blogg, till dig, och skrev dotter istället för syster:/

Jag önskar jag kunde krama dig också...