12 juli 2007

Gimme some sol.

Tjenixen alla.

Som jag förutspådde så har regnet vräkt ner. Så just nu har jag tagit stadens bibliotekdator under besittning för en liten stund bara för att tala om för er hur kul semester jag har.

Jag börjar bli trött på att torka kondens från rutorna nu. Det är något som är nödvändigt för att jag ska kunna se de stackarna som i ren förtvivlan och desperation försöker sätta upp förtälten i regnet. Jag, menar, nått roligt måste man väl få ha!

Jag vill ha soooool!!

Ungarna skriker, vi spelar Skip-Bo, ungarna vill ha mat, vi ser film, jag vill ha fika, vi spelar yatzy... osv.

Jag inte bara låter uttråkad. Jag är det! Men tro för den skull inte att jag vill hem! Då måste jag ju tvätta kläder, dammsuga, rensa ogräs och dylikt. Då ligger jag hellre i Kaben och äter choklad och grunnar på varför inga kläder passar längre.


Ha ne se gått allihopen.

2 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Även om jag tycker synd om dig, kan jag ju ändå inte låta bli att skratta åt ditt dråpliga lilla reportage. Jag ser det precis framför mig! =)

Här har det varit lite av och till, fast mestadels sol. Och snart ska visst värmen komma också!

Ulf sa...

Håll i dig. Snart är istiden här igen :)