17 juli 2007

Don´t buy your brills in a cheap store

På måndagen vände vädret och blev kanon igen. Vi spenderade hela dagen i badparken och brände vårt fläsk. Tvillingarna nötte på vattenrutchkanan och lillan plaskade omkring i de mindre poolerna. Alla var såå lyckliga!

En god middag senare skulle jag putsa mina skitiga brillor...







Jag fick ihop dem med superlim, men för hur länge? Och festen har inte ens börjat...

6 har en åsikt:

Anonym sa...

He he he.. Typiskt att sånt händer på semestern, eller hur. Se till att limma dem ordentligt så du inte kommer hem helt skelandes...
Kram

Anonym sa...

Hejsan! Det blir inte bra med din syn att ha det på detta viset. Men det är ju tur att det finns super lim!Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni har det bra trots att det börjat regna igen. Vi har sten koll på vädret för slotten, vi ska prova i år att bala från backen, men det blir nog en bonus om vi kan bala. Annars blir det lös hö. I vilket fall som helst äter dom nog, våra hä....grisar. Dom håll på och se som fet ut....Saknar ett besök!
Kram KL

Järnladyn sa...

Stackars du, vilken osis! Håller tummarna att varken du eller glasögonen går upp i limningen... =)

Järnladyn sa...

Nu får du snart komma tillbaka!
Livet blir lite tråkigare utan dig och din vassa humor... =)

Anonym sa...

Saknar dig faktiskt nu!
Men hoppas att du har det skönt i nån idyll i Sverige!
Kram

Jessica sa...

KL. Hoppas ni fick höet så pass torrt att ni kunde bala. Själv ska jag köpa knippat torrhö i vinter. Plus lite halm till mellanhästen. Vi ska väl till stugan nån gång, så då kommer jag förbi. Annars kan ju ni göra er ett ärende till byn. Kram på dig!

Annika. Jag har bara behövt limma två gånger. Det måste vara en merit med tanke på hur jag behandlar mina glasisar. Kram

Lilltanten. Jag har haft det så himla skönt! Ett minus är dock att sängen i Kaben är för liten för 5 personer. För ingen trodde väl att mamma och pappa steg upp bara för att sommarlovsmorgon börjar. Men det är ganska mysigt.