05 juli 2007

Pre-semester

Jag tror helvetet har frusit till is, och värmen kommit hit. Men det dröjer nog inte länge innan det vänder, i morgon kväll skulle jag tro. Då börjar min semester nämligen. Och när förtältet svämmar över i skyfallet så ska jag ligga och vältra mig i självömkan.

Men det är då. Nu är nu. Så nu ska jag och lillan gå ut och äta en svalkande yoghurtmiddag med mycket vatten till. Ingen varm soppa. Inga varma paltar. Bara sval, fruktig yoghurt.

5 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Håller tummarna att du får fint semesterväder!

Själv är jag så glad att vi valde att tillbringa denna vecka i ett soligt Stockholm, så vi slapp syndafloden därnere i söder. =)

Jessica sa...

Tack, snälla du! ;) Du verkar ju ha haft en underbar vecka. Det är du värd, efter allt slit med jobbet, läxor och annat.

kram kram

Anonym sa...

tänk vad rätt du hade var uppe i skellefteå under de fina dagarna men regnet kom ju redan på fredagen där och vad jag vet så håller det väl på än du får ha en härlig semester ändå själv hoppas jag att solen kommer tillbaka till vecka trettio då kommer jag upp igen för att tillbringa två veckor

ha det bäst

Järnladyn sa...

Undrar just hur du har det på semestern... ?

Goran van Den Buske sa...

Låter vansinnigt härligt hördudu! Vi fria konstnärer har aldrig semester.