13 juni 2007

Förvriden självbild

Hittade en sida där du kan transformera dig själv på nolltid. Här är resultatet...


Manga



Modigliani



Mucha



Apkvinnan

4 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Hahaha, den var riktigt bra! Jag som alltid älskat Modigliani måste testa! :)

Jessica sa...

Appselut. Och jag förväntar mig att se en bild på Järnladyn som apkvinnan också! ;)

Anonym sa...

hello
så fina de är! Men den längst ner har du väl glömt att konstra med, det är ju en vanligt foto av dig vad jag kan se. Möjligen ser du mer sexy ut.
..Vad är det som viner i luften...tomater...uh...ägg!
Hälsningar
Anonym

Du Dixie, ja vet vem
som skrev detta dumma,
han kan va sånn ibland
men bry dej inte om han.

Hej då
Lttle An..Anonym

Jessica sa...

Visst är det så, Little Ang...onym...us! Den nedersta bilden är orginalet! Jag har bara struntat i att vaxa ansiktet.

Sexy? Nja, men för hundra år sen hade jag nog fått jobb på cirkus.

;D