12 juni 2007

Jag får rysningar!

Den här hittade jag hos Ian. Fantastiskt vackert!

Lyssna!






Jag sitter och ryser med en klump av lycka i magen.


Andra bloggar om: , ,

10 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Nästan lika vackert som din norrländska ;)

Jessica sa...

Din lilla charmpingla där!

Jag som ansträngde mig så för att prata ren svenska! ;)

Ulf sa...

Vilken överraskning! En människa som man trodde hade allt emot sig hade en rösttalang som få!
Bedårande vackert

Jessica sa...

Ja, inte trodde jag att han skulle sjunga som han gjorde.

Anonym sa...

Wow - vackert!
tack för att du delade med dig.

Anonym sa...

Wow - vackert!
tack för att du delade med dig.

Jessica sa...

Ja, visst var det fint!

Fian sa...

Det är sällan man ser Simon se ut som en fågelholk.
Det där var mäktigt.

Jessica sa...

Jag ser och lyssnar flera gånger per dag. Han är ju såå bra!

Anonym sa...

Herreminje!!

Visst, jag har jämfört med Pavarotti men....ge killen några år, underbar röst o framgångssaga.

Benny Buddha