30 maj 2007

On the road again

I morgon bär det av till Malmö för senare utvandring till Danmark. Den här resans mål är inte trav, men icke desto mindre sportbetonad.

Landskamp Sverige - Danmark står på menyn.

Fast jag passar nog huliganismen den här gången.

Överlever jag - Återkommer jag!

Ha det så gott alla!

5 har en åsikt:

Ulf sa...

Du behöver inte ta med renpälsen när du ska ner till sydsverige :)

Jessica sa...

Sitter på Bromma nu, och det är fasen inte varmt ute! Skulle ha tagit den i alla fall. ;)

Järnladyn sa...

Vi får se till att stämma träff på Bromma nästa gång. ;)

Hoppas ni får kul i mitt andra hemland!

Anonym sa...

Hur var matchen på nära håll? Det blev ju en minst sagt annorlunda avslutning... :(

Järnladyn sa...

Ja, man undrar ju hur stämningen var där efter insatsen av det "feta fyllot" (och här citerar jag Expressens Mats Olsson).