30 maj 2007

Another utmaning

Jag har blivit utmanad av lilltanten, så här kommer mina svar:



Vad är total lycka för dig?
När mina kära mår bra.

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?

Att jag faktiskt blir klokare med åren.

Mitt liv skulle bli lättare om?

Jag hade en hushållerska.

Min hemliga last?

Älskar rått kött.

Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?

Min stolta appearance.

Oanad talang?

Jag sjunger. Bra dessutom! + mycket annat.

Världens viktigaste fråga just nu?

Att få lillan att trivas på dagis igen.

När drar du en vit lögn?

När det är befogat.

Vilket var ditt första jobb?

Sommarjobb: Sätta upp renstängsel. Riktigt jobb: expedit på en lanthandel.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?

Mjölkchoklad

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?

Att jag törs göra som JAG vill.

Mitt bästa köp?

En av våra sadlar.

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?


Förmodligen någat färdigbakat från Konsum. Allt annat är en skräll.

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?

En kraftig magsjuka.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?

Mina barn och mitt ursprung.

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?

Jag skulle gärna höra vad Järnladyn, Ian och Imanja har att förtälja. Om de vill är en annan sak. ;)

0 har en åsikt: