03 april 2007

Sånglektioner?

Nån som känner till en duktig sångpedagog i Skellefteå med omnejd?

Hör av er i så fall!!

12 har en åsikt:

Ulf sa...

Ehhh... Jag har inte varit längre norrut i Sverige än Sälen och känner således ett fåtal där uppe :)

Jessica sa...

Tack för att du orkade svara i alla fall! *flin*

Ulf sa...

Så lite så... :)
Ang vistelseplatser så har jag varit 50 från Antarktis men givetvis ska jag någon gång i livet besöka norra delen av riket!

Anonym sa...

Har du tänkt vara med i idol uttagningen? Det tror jag du fixar utan sånglektioner! Jag ser verkligen fram emot att se dig i tv! Du har en given röst från mig.
KL

Järnladyn sa...

En gammal dröm?

Jessica sa...

Canis: Antarktis? Spännande! Men norrland är nog inte så olikt. Permafrost som permafrost. ;)

KL: NEJ! Ingen idol för mig, men tack för förtroendet! ;)

Annika: Jag skulle vilja utbilda mig, så att min röst blir mer skolad och får ett bredare register. Jag klarar det mesta, men är ganska mörk i rösten. Har inte kommit på något knep för att orka sjunga de ljusare tonerna. Min röst orkar inte det idag.

Anonym sa...

hmm.. Mina töser säger "mamma, det är när du verkligen försöker sjunga, som det låter som värst".. ha ha! men när jag är ensam i bilen, då vrååålar jag! (vi bor nära Göteborg, men min mans släkt kommer från Burträsk..)

Jessica sa...

Hahaha, ärliga äro de små liven. Källaren är också bra, då det blir mer tryck av betongväggarna. (Och mer ljudisolerat...);D
Burträsk, ser man på! Världen ÄR liten. ;)

Anonym sa...

Har tyvärr ingen källare. Funkar uterummet/altanen tror du? Ja de är härliga, ännu mer härliga nu när det är nästan 18 och 21. Sköna varelser! Vi var där, en sommar, i Burträsk. Det var litet. Men lugnt och fint. Vi hade tänkt att fiska, men 'en bit längre fram', som någon förklarade vägen.. var några mil. Sedan när de sa att det kanske fanns björnar där.. då backade jag (Göteborskan).. hi hi (ursäkta det långa inlägget..) Trevlig helg!

Järnladyn sa...

Hoho! Vart tog du vägen? Tröttnade du på vintern däruppe och for söderut? ;D

Ulf sa...

Hon barra lackade ur lixåm :P *fniss* LOL

Jessica sa...

Har tillbringat påsken i husvagnen! Är hem för att jobba några dar, sen bär det av igen!