02 april 2007

Livet är inte alltid en räkmacka...

Stort tack till er alla för era gratulationer!

Nej, inget i foten var brutet. Så det betyder att jag tillbringade 5 timmar på lassa helt i onödan. Nåväl, vad är väl en bal på slottet...

Jag satt där alldeles själv i cafeterian och sjöng 'ja, må jag leva' och åt en räkmacka med mer majonnäs än räkor. Och när jag kom hem fick jag cellulitkräm i present.

Detta var i särklass min sämsta födelsedag, ever!

Men maten och sällskapet hos min kära väninna höjde allt igen. Att hon har en bra födelsedag är tillräckligt bra present till mig.

5 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Cellulitkräm som grädde på moset? Du har alla mina sympatier! ;)

Jessica sa...

Tack! Det värmde! Min lillasyster tyckte att jag var i stort behov.

Bitch! ;)

Anonym sa...

Ha ha! Påminner mig om när jag fick en våg.. Men det är en kul historia efteråt, eller hur.

Kang sa...

Ojdå! Men bra att inget var brutet och att du kollade upp i alla fall!

Och stort grattis i efterskott!!!!

Värme från Kang

Jessica sa...

lilltanten: haha, ja, hur kul är det? Men som sagt, det går över. Tack och lov! ;)

kang: Ja, det var ju tur, men jag var ganska sur när jag satt där för mig själv. ;) Tack så mycket för gratulationen, jag bugar och bockar!