02 april 2007

Härlig dag

En av mina vänner fyller 30 år idag! Till henne är vi bjudna i eftermiddag. Önskar dig en riktigt, riktigt bra dag!

Hovslagaren kommer idag också, för att verka ner lite horn. Han torde väl dyka upp mitt på dagen eller mot eftermiddan.

De ringde från dagis för en stund sen. Lillan har ont i magen och vill hem. Stackare. Klart hon ska hem.

Maken har åkt till ett av våra andra företag och blir borta tills imorgon.

Då måste jag tillbringa dagen på rötgen! Så jävla typiskt. Åkte till vårdcentralen i morse. Fick bandage, stelkrampsspruta och remiss.

Så nu är lillan hos farmor, hästarna tas om hand av min kära vän V, 30-årskalaset får vänta till ikväll, och maken har dåligt samvete för att han är borta.


Tillråga på allt fyller även jag år idag.
Ja, må jag leva...

.

5 har en åsikt:

Anonym sa...

Stort Grattis & lycka till idag!

Hipp, hipp, hurra!

/ A

Anonym sa...

Grattis!
KL

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!
Kram Carina

Anonym sa...

G R A T T I S!!! och hurra!

Järnladyn sa...

Nämen! Stor grattiskram från mig!! Ingen vidare födelsedag, men ni får fira desto mer i påsk. Hoppas nu inget är brutet i foten.