04 mars 2007

Analyze this!

Annika kom med en utmaning.

Jaa, detta är vad som för tillfället ligger på mitt sängbord, i bokväg.

Överst en bok som heter Explosiva barn. Den har jag lånat från stället jag jobbar på, och handlar om barn med svårigheter.

Under den finns en massa barnböcker. De flesta om Plupp men även Paddington.

Och underst, paradnumret i den här bilden. Det som talar om vem jag EGENTLIGEN är. Taxeringskalendern 2007 för Norrbotten.







Bakom böckerna ligger några välgödda dammråttor och en tandställning.

Gud, så romantiskt.

2 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Haha! Ja det framgår ju genast att du månar om dina barns läsvanor. Samt att Jantelagen råder i Norrland! ;))

Tack för detta härliga bidrag! :)

Jessica sa...

Haha, ja visst var det tänkt att man skulle vara ärlig?

Tack och lov så är det inte allt jag läser. ;D