05 mars 2007

Hej då!

Säger hej då idag, då jag inte tror att jag hinner imorgon. Det kommer nog att vara tillräckligt virrigt här ändå.

Jag hoppas att alla mina läsare här uppe får ett riktigt härligt sportlov med likadant väder som vi har nu. För i så fall kommer ni att vara lika solbruna som vi, i ansiktet i alla fall. ;)

Till er som bor längre söderut, ha det riktigt, riktigt bra!

Kanske, kanske slänger jag in något om jag får tid och möjlighet.


Annars hörs vi när jag kommer hem.




Heeej dååååå!!


7 har en åsikt:

Anonym sa...

Hejsan!
Ha en riktigt trevlig och skön resa. Hälsa alla!

Järnladyn sa...

Passar på att än en gång önska dig en helt fantastisk resa. Vi kommer att sakna dig!! Kram!

Anonym sa...

Ha det riktigt bra nu, hälsa flickorna och gubben!
K.L

Anonym sa...

Ha en trevlig resa & hälsa resten av familjen!
Du kan väl dricka en Singha åt mig med, håller på vara lite sugen...

/ A, P & W

Ulf sa...

Vi som bor söderöver har redan börjat klä oss i t-shirts. Solfaktor 10 inhandlades igår. :)
Ha det så najs i Thailand. Själv var jag där (Krabi, Phuket och Koh Lanta mm) 1999 innan massturismens intåg...

Madelen sa...

Nu blev jag ruskigt bitter. Ronny har hunne va om och berätta om sin kommande Thailandresa.. Hoppas ni får det super! Solarieöarna är nog det närmsta sol jag kommer.

Järnladyn sa...

Du har blivit "tagen"! Läs mer i min blogg per den 8 mars.