29 januari 2007

Tjyven

Läste en artikel på Dinapengar.se som tar upp vilka värden och vad som stjäls i butiker.

Jag har också stulit i en butik... för ca 14 år sen. Jag skäms än idag bara jag tänker på det. Till mitt försvar får jag väl säga att jag var full och korkad.

Vet ni vad vi stal? (Ja, vi var faktiskt 3 stycken. Minns du det A? ;))

2 kartonger blomplantor!

Vi lastade dem bakpå cyklarna (!) och cyklade som berusade måsar gatan ner. Resten av sommaren så stack blommorna mig i ögonen, när jag tittade på dem i krukan.


Skäms på dig dixie! Men jag lovar er, det har aldrig hänt nån mer gång. Nu är jag Uberärlig, som den gången de glömde ta betalt för 7 liter mjölk. Då åkte jag tillbaka till butiken och betalade.


.

2 har en åsikt:

Anonym sa...

Minns & minns??! ;)
Vissa saker ska man försöka förtränga!!! Finns nog nån fler liten sak som jag har försökt stoppa bort i mitt undermedvetna...känns bättre så.. ;)

Kram A

Jessica sa...

;D

Här kan det poppa upp saker när man minst anar det. Förträngningens tid är förbi.
mohahahaaa

*viskar* tiger som muren...;)