01 oktober 2007

Vackert


Jag har, via Bloggvärldsbloggen, hittat en sida som förvandlar bloggen till ett fantastiskt spektrum av färg och form; uppbyggt på taggarna som sidan består av.

Sidan heter Websites as Graphs. Prova!

"Bollarna i olika färger symboliserar de olika sidelementen, eller taggarna, som sidan är uppbyggd av.
Blått symboliserar länkar, rött tables, grönt div-taggar, lila bilder, gult formulär, orange radbrytningar eller blockquotes, svart den omslutande html-taggen och grått alla andra taggar."
Saxat ur Bloggvärldsbloggen.

3 har en åsikt:

Anonym sa...

Det där såg ju riktigt kul ut, men något är fel, jag får inte fram någon bild.
Det är kanske dags att uppdatera den här gamla datorn...

Jessica sa...

Jag har för mig att det krävdes Java. Annars är det kanske bra att rensa och uppdatera burken. ;) Det brukar då inte bli sämre.

Ha en god helg

Ulf sa...

Just nu sitter Ylva med sin dator i knäet och visar hur min blogg ser ut. Ylva tycker oxå det är kul att superpoka samt skicka blommor och annat gulligt på Facebook :)