10 oktober 2007

Äntligen lite fart

Nu har vi bytt upp oss. Vår internetuppkoppling kan nu liknas vid en, ja inte en Ferarri, men en Mercedes. Mot tidigare Ford Taunus, årsmodell 70-tal.
Så skönt det är att kunna läsa AF utan att behöva vänta en halv evighet på att sidan laddas.

Nu börjar det hända saker på inredningsfronten också. (Vi har ju bara bott här i snart 5 år.) Maken kom med en briljant idé angående vårt gamla sovrum. Där ska det bli ett sk. dressingroom, minsann! Jag var ju inte sen att haka på. Ypperligt rum för en sån tillställning.

På söndag stundar kurs. Ridkurs. Då ska jag även ta tillfället i akt att visa lite nya ridkläder ur vår kollektion Tyras Gardrob. Förmodligen ett par håliga jeans. Till det tar jag nog min oreanga Helly-Hansen från tidigt åttiotal och ett par Tretornstövlar. Det börjar dra kallt kring öronen nu också, så det gäller att komma ihåg Stenmarksmössan. Glamourfaktor: en svag etta.

Nu är det inte långt kvar till jul...

1 har en åsikt:

Anonym sa...

Det är bra att du rotat fram lite vinter kläder ur Tyras garderob. Då slipper jag skämmas över min "snygga" skoter overall. Vi syns på söndag!
Kram KL