01 september 2007

Nyfiken




Vem kommer att bli besökare nr. 10 000?




5 har en åsikt:

Anonym sa...

Hoppas det blir jag. Jag hittade dig via "tankar med a davis".

Anonym sa...

Svår fråga...

Jag gissar på antingen:
A)Peppe Eng
B)Hon i charken på ICA
C)Kenny Rogers
D)Babben
E)Idol Ola
F)Hanna Graaf
G)Trummisen i Lasse-Stefans
H)Dalai Lama
Glöm nu för all del inte att meddela oss rätt svar!
PS: Ligger det något i potten då rätt svar avgivits?

Anonym sa...

kan bli jag..
jag har i alla fall varit här 9987 ggr nu varav 2548 ggr idag...

Vad vinner man?

(måste bara vila klickfingret... så... kommer...jag tillbaka...pust)

Jessica sa...

Shadow4u: Så roligt att du hittat hit!
Välkommen!

Grefven: Jag hade också hoppats på Kenny-killen. Men det verkar inte vara han :(
PS-svar. Äran, Grefven. Äran! ;)

Lilltanten: ;D Tur att jag har dig, som drar upp mina tittarsiffror!
Men tyvärr. Du har klickat förjäves, det blev inte du! Asch...
Men bra jobbat, bruttan! ;)

P@rtyplupp sa...

fanken.,...inte jag heller...fast jag var nummer 9997, 9998 och 9999. he he he
Hade lite tråkigt typ 1:30 på natten.....