19 maj 2007

Restless legs

Egentligen vill jag inte göra reklam men jag måste få rekommendera detta!

Jag har under många år haft problem med Restless legs. I början inte så mycket, men nu på sista åren har det eskalerat. När jag blev tipsad om att prova Mivitotal, så var anledningen min trötthet. Jag skulle testa i 2-4 veckor för att se ifall jag inte skulle komma igång igen. Visst blev jag piggare, men den största påverkan var på mina ben!

Redan efter en vecka kunde jag känna hur det började lugna ner sig i musklerna, efter tre veckor kan jag ligga eller sitta ner utan att sparka sönder inredningen. Jag sover bättre på nätterna, vilket gör mig piggare bara det.

Kan det vara så att min kropp hade brist på viktiga mineraler och vitaminer? Var det anledningen till mina rastlösa ben?

Det är inte helt bra, som sagt. Men 100 gånger bättre än tidigare.

Prova! Det kan vara värt det!


Mivitotal® plus | Mivitotal® kapsel | Mivitotal® flex | Mivitotal® liten | Mivitotal® energy



Mivitotal® plus

Flaggskeppet i familjen! Har valts till Årets Hälsopreparat fem gånger. Mivitotal® plus med fler än 100 vitaminer och mineraler, vattenlösligt Q10, alfalfa, psyllium samt bioflavonoider är ett av marknadens mest kompletta kosttillskott. Q10 är en antioxidant, nödvändig för cellernas energiprocess. I sin vattenlösliga flytande form har den ett maximalt upptag i kroppen. Alfalfa är mycket rik på klorofyll och innehåller över 65 viktiga näringsämnen. Bladen innehåller dessutom över 50 procent högkvalitativt protein samt viktiga enzymer, mineraler och vitaminer. Den giftfritt odlade alfalfa som används, är koncentrerad, torkad växtsaft från bladen. Psylliumfröskal är ett välkänt fibermedel som medverkar till att hålla magen i form.

Läs mer


Mivitotal® tillverkas och marknadsförs av Hela Pharma AB. Hela Pharma AB ingår i Bringwell koncernen. Ta gärna kontakt med oss om Ni har några frågor eller funderingar om Mivitotal®.
E-mail: info@mivitotal.se - Telefon: 0515 - 77 78 79



Andra bloggar om: ,

14 har en åsikt:

Kang sa...

Ursäkta, men Gud så äckligt det är! Jag har prövat men det gick bara inte att få ner.

Värme till dig. Det var ett tag sedan jag var här!

Jessica sa...

Tycker du?! Jag gillar det! ;)

Välkommen hit igen! ;)

Anonym sa...

Jag vet inte hur många gånger jag stått och hållit i den flaskan och tänkt att jag ska köpa en sån, nu kanske jag ska göra slag i saken :)

Jessica sa...

Du kan ju prova i alla fall. Den innehåller så mycket bra som är svårt att få i sig naturlig väg.

Må gott!

Anonym sa...

Ah trodde nästan jag funnit mitt problem här hos dig, men tyvärr så kan jag nog konstatera att det är inte restless legs jag har..... troligen kanske bara ett ålderstecken! =D

Järnladyn sa...

Själv har jag snarare motsatt problem: svullnar lite i ben och fötter framåt kvällen så att det nästan gör ont, speciellt när jag gått och stått för länge. Får jag då inte sätta mig med benen i högläge kan jag bli på riktigt vädurshumör. ;)

Men jag har blivit enormt hjälpt av naturmedicinen Venastat, som är så beprövad att den säljs på Apoteket.

Jessica sa...

witch: Ålderstecken? Har jag aldrig hört taaalas om! ;)

Annika: Det kan inte vara speciellt skönt heller. Stödstrumpor? ;)

Järnladyn sa...

Nja, när jag var gravid fick jag ta till stödstrumpor. Men annars klarar jag mig helst utan dessa sexiga attribut. ;)

Jessica sa...

Nej, de är inte så hotta precis. ;)

Men! (Nu låter det som om jag har 14 par!) De görs numer så att de ser ut som vanliga tunna sockor. Så de syns inte, med byxorna på, vill säga!

Dock är de väl inte att rekommendera till knäkort kjol! ;D

Järnladyn sa...

Nä, och det är ju just när det är varmt man som bäst skulle behöva dem...

Järnladyn sa...

Hmm, fast egentligen skulle jag ta till dem i Paris. Så jag inte blir grinig framåt kvällen efter att ha promenixat omkring hela dagen... ;)

Jessica sa...

Det kan nog vara en bra ide ;) Det vore synd om du skulle vara haggig kvällstid. Pga svullna fossingar. ;)

Järnladyn sa...

Prinsen lider av samma problem som du. Jag sökte upp ditt inlägg igen och lät honom läsa. Han bestämde sig bums för att köpa en flaska. :)

Jessica sa...

Jag hoppas att det funkar! Jag har definitvt blivit bättre av det, och kännar av benen så fort jag slarvar med att ta mina huttar. ;)