19 maj 2007

King Pin

Inte nog med att vi kör 16 mil ToR för att bowla. Jag förlorade också! Men det kanske inte är så underligt om man tar en närmare titt på stilen.

Vidare undrar jag varför hålen i kloten är anpassade efter skelettfingrar? Mina Bullens korvar till fingrar har en tendens att först suga fast, för att sen släppa med tre ljudliga plopp, plopp, plopp. Ska jag hitta ett klot som passar måste jag upp till ett 15-kg:s! Med den följden att jag utvecklar en stressfraktur på handleden. Minst.





Men jag är inte bitter. Låt hyndorna med maxiflyt vinna om det ska vara så.

Fan.

3 har en åsikt:

Anonym sa...

Ha ha stackars dig! Jag tycker alltid att man börjar så bra... men slutar i rännan.

Jessica sa...

Jag läste nånstans om usla förlorare - och vidriga vinnare.

Jag är en sån. Definitivt. ;)

Ulf sa...

Fråga min sambo hur det gick när vi bowlade sist... hehe