16 april 2007

Snart får man klippa gräset!

Kolla så lite snö vi har nu på gräsmattan!

















Här har det tinat fram en liten tjock ponny!

















Och tittar man riktigt noga så kan man se att det börjat spira bland likresterna från fjolårets lupiner.

















Inte illa!

7 har en åsikt:

Ulf sa...

så mycket snö som ni har nu har vi nog inte haft här nere sedan skotten brann i ådalen...

Anonym sa...

Är det där nya bilder?
Här nere i södern har vi grodyngel i dammen, träden börjar lövas och maskrosorna blommar!
Getingar, myror och humlor beter sig som om det vore högsommar!
(Och jag har bränt mig lite på kinderna och på näsan).

Ha en ljuvlig vår, när den väl kommer till dig...

Jessica sa...

Dagsfärska bilder. Vi har just tagit fram cyklarna, och slagit om till sommardäck, så jåå, nog är våren här alltid!

Järnladyn sa...

Förmodligen hade jag också gillat snön och den långa vintern om jag varit född där uppe... Men nu har jag aldrig ens varit norr om Västerås. =)

Jessica sa...

Men herregud, har nån av er varit högre upp än 'just-utanför-Stockholm'?

Kanske dags att ändra på det snart?

;)

Ulf sa...

Jag har varit i Sälen som längst upp i Sverige...

Ulf sa...

Jag har varit i Sälen som längst upp i Sverige...