27 mars 2007

Var är dina vänner?

På den här sidan kan ni lägga in telefon nummer för att sedan se var just den mobilen befinner sig. Välj vilket land och knappa in det nr. som ni vill 'spionera' på.

Programmet använder GPS-tracking och kan leta reda på telefonen inom en radie om 10 meter.

Ganska häftigt.

9 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Och detta läser jag just efter att ha skrivit ett inlägg om sjuklig svartsjuka och kontrollbehov...

Jessica sa...

Ojdå!

Har du testat sökningen?

;D

Järnladyn sa...

Nä, men nu har jag. Verkligen coolt! :D

Jessica sa...

Ja, jag är ju som vanligt otrooligt seriös i mina inlägg!

;D

Ulf sa...

jag blev så wowowowow imponerad att isen släppte på sjön...

Jessica sa...

Det var väl det jag visste! ;)

Ulf sa...

Jag är fortfarande imponerad :)

Anonym sa...

Verkligen fräckt! ;) trodde inte på det först.. tack för den du!

Jessica sa...

Tekniken är ju rätt schysst ändå. ;)