14 februari 2007

Vadå röjning?

Så mycket tragiskt, hur mycket plock, grejs och krafs som kan finnas i ett flickrum!

Wendy-tidningar, Min Häst-blaskor och dagböcker i absurdum.

För att inte tala om Kinderägg-figurerna...

Minst 20 tomma CocaCola flaskor i glas.

Hästplanscher nog till att tapetsera Globen.

Mjukisdjur till hela Skellefteå kommuns dagisbarn.

16 pennfodral. Med alla pennor... utanför(?).

Tillräckligt med brevpapper och kuvert för att göra Norrlands största pappersjulbock!

Hemsnickrade träfigurer till motsvarande 50% av Gudruns stormfällda skog.

En back med snäckor.


Jag ser inget golv! Var är golvet?
Jag har inga barn, jag har närt hamstrar vid min barm!




Ge mig ett lyckopiller någon...

2 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Haha, fick mig ett gott skratt av detta. :D

Hmm... funderar på om man inte även borde lära barn konsten att slänga saker. Barn vill ju gärna spara precis allt, inklusive varenda dagisteckning...

Jessica sa...

Ja, det borde de lära sig. Men kanske JAG borde lära mig först? ;)