04 februari 2007

Mini makeover.

Var ju hårmodell i lördags. Så här såg kalufsen ut före. Som en pälsmössa.





Färgen heter Magic Violett, och hon som klippte mig tyckte att den dramatiska touchen förstärkte min dramatiska personlighet.






Så här ser jag ut nu, fast inte lika välstylad som jag var igår. Vi blev även make-ade, men av det syns inget mer än lite sot under ögonen. ;)





Roligt som tusan var det, och jag hoppas på en inbjudan nästa år igen.


.

5 har en åsikt:

Anonym sa...

Vilken härlig hårfärg =) Man blir som en ny människa då man varit hos frissan =)
Ha en trevlig dag!
Carina

Anonym sa...

Min blogg är : momme =)

Järnladyn sa...

Den som vågar vinner! Så snofsigt snygg du blev i denna djärva färg! :)

Själv har jag i princip haft samma frisyr i alla år... en riktigt fegis.

.... sa...

Snyggt!

Jag skulle aldrig våga... eller så skulle jag kanske, men har aldrig blivit tillfrågad!

Jessica sa...

Carina: Tack! Visst är det härligt!

Annika: Snofsig var ordet. Och du kan tro att jag lyser av mig när det är soligt ute ;)

Lysa: Hade jag haft ditt hår så hade jag inte satt mig i stolen och sagt - gör vad du vill, till frisören. Du har ju änglahår!

;)