21 februari 2007

Får det lov att vara en tova?

Bloggvärldsbloggen kan man läsa att det är fritt fram att bjuda på Britney Spears hår. Utropspriset är 1 miljon dollar.


Vad ska jag ha hennes hår till? Jag har nog med mitt eget! Det finns överallt. På huvudet, golvet, i avloppet och tyvärr på en del bakverk här hemma!

1 miljon dollar? Folk har för mycket pengar!

5 har en åsikt:

Madelen sa...

Det är just där jag sitter och trycker :) Klart du går ner i en blåsa!

Ang brittans löshårsnötta fjun så tror jag det går till nått sjukt pervo, för vilken frisk människa pungar ut en mille för hår?

Jessica sa...

haha, jaa. Man kan ju undra ;)

Ulf sa...

Jag har inget hår alls... Mitt forna hår rakades bort i en annan j-vla stad för snart ett år sedan och jag bara beklagar att ingen gjorde sig rik på det :)

Jessica sa...

Det är bara som du tror. Den som klippta dig ligger säkert och vältrar sig i lyx och kontanter. H*n har säkert köpt sig ett eget sopnedkast också!

;D

Ulf sa...

Jag såg när dammsugaren åt upp mina hårrester...