28 januari 2007

Vilka är ni?

Antalet besökare till min blogg har ökat markant den senaste tiden. Och det är jätteroligt!
*Springer runt med armarna ovanför huvudet i glädjerus* ;)

Men vilka är ni som läser?
Följer ni bloggen regelbundet?
Varför läser ni just MIN blogg?


Ni behöver inte skriva era riktiga namn, men om ni känner mig får ni gärna ge mig en hint om vem NI är.

;)


.

4 har en åsikt:

Anonym sa...

Hittade din blogg för ett bra tag sedan så jag är inte den bidragande orsaken till ökningen nu... ;)
Snavade över din sida någon gång när jag var i surfartagen & såg ett välbekant ansikte.... visste inte att du hade sådana här skrivartalanger!
Men det är klart, dom kanske inte kommer fram i botten på en telefon kiosk efter en hel del tequila!!!

Fortsätt skriva!! Går in & läser & alltid får man dra på smilbanden!
Ha det bra!

Jessica sa...

Haa!

Det kanske var i botten på telefonkiosken allt föddes! Jag såg ju trots allt en hel del där. :D

Ha det bra A.

Anonym sa...

Hittade din blogg på inorjso =) Blev ju nyfiken på vad du skriver Du har verkligen skrivtalanger.=) Funderar själv på skriva blogg, så då får du gärna kika in och kolla om jag skriver något vettigt. =)
Fortsätt skriva!!
Ha de!
Carina

Jessica sa...

Carina!

Vad kul att du hittat hit!
Självklart ska du skriva, och självklart kommer jag att läsa i så fall. Men du kanske måste meddela när du börjar så att jag inte missar något. ;)