05 januari 2007

Reliker i garderoben.

Kanonväder i dixieland! -4 grader och klart, så nu ser man några solstrålar. Flickorna är ute och rider och än så länge så ser jag inga skenande hästar utan ryttare. Det är ju positivt.

Kanske åker vi till husvagnen i kväll och slöar, men inget är bestämt ännu. Vi är ju duktiga på att slöa här hemma också.

Lillans garderob håller på att rensas, igen. Tvillingarnas har jag inte ens orkat titta i. Jag antar att det krävs en sanering där också. De är 10 år gamla och det fattas bara 22 cm tills de är ikapp mig. Läskigt.
Fast å andra sidan så kan vi väl börja låna kläder av varandra då. Eller kanske inte.

En 34-åring ska nog inte ha fjortiskläder. Det skulle förmodligen inte se bra ut.
Men deras sockar använder jag minsann! Vi drar ju samma storlek där, och sockar har väl ingen åldersgräns?

Undrar också varför min puls är så hög? 108/min när man varit stilla länge. Så ska det väl inte vara? Fast jag är ju inte direkt vältränad nu, så hjärtat är väl lika stort som på en ökenråtta.

Gnäll, gnäll! Jag har i alla fall tur med vädret!

.

0 har en åsikt: