24 januari 2007

ICA-Kuriren

Nu har det ringt en reporter från ICA-Kuriren och han vill komma hem till oss och göra ett hemma-hos-reportage.

Vidare ville han att vi skulle laga till 4 rätter av de produkter som vi har ute i butik. Ick!
Förmodligen ska det vara sånt som "alla" kan äta, alltså fancy grejer. Det torde nog inte duga med blodpalt och märgben, vilket är godast egentligen.

Det blir nog något av filé, gravat innanlår, suovas och skav.


Så slutar ni höra ifrån mig så har jag nog städat ihjäl mig, alternativt drunknat i nån sås.

5 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Wow! Först Dagens Industri och nu detta! Jag vill också bli en kändis... ;)

Lycka till och säg till när jag måste köpa mig ett ex av Ica-kuriren!

Anonym sa...

Dom kanske vill att du ska ha gäster som äter också? Då ställer jag gärna upp! Det lät väldigt gott! Det är bara att du hör av dig!
KL

Jessica sa...

Du är ju redan en kändis!

Föredrag på Tekniska Högskolan, tror du tar in kreti och pleti för att föreläsa där!

Nej du, snart så struttar vi omkring på mingelbilderna i Se och Hör!
Kan se rubriken framför mig...

-"Beckasin-Annika förtvivlad när Kuriren-Jessica löper amok på Nobelfesten!"

;)

Jessica sa...

KL, jag ringer i såna fall!

Järnladyn sa...

Haha, du är för skön! :D