08 januari 2007

And the winner is...

Dixie har shoppat idag, igen. Men den här gången något som jag verkligen behöver. Som ni vet så är datorn jag sitter vid en hälsorisk. Ja, så till vida att jag snart får en hjärtinfarkt pga att den inte fungerar som en dator ska göra. Bara idag har den lagt av en si sådär 15 gånger.

Så nu har jag, beställt en ny! Ha haa!

Men, det är inte allt. För om jag känner den här dinosaurien rätt så planerar den att dö ut innan jag hinner spara över mina foton och låters på den nya, skinande konkurrenten. Så då gick jag och köpte en sån däringa stor, svart, 4-kantig bamse-USB vid namn Xtend. (Det låter som namnet på en billig kondom)

Det tog mig ca 7 omstarter innan jag kunde ladda över allt, men nu... nu kan datorn krascha inatt om den så önskar.

Jag besegrade den!

.

0 har en åsikt: