06 februari 2008

Jag undrar...

... om jag ska göra ett nytt försök. Lite då och då...

Nått inlägg nån gång ibland så där.

Jag tror det... jag har saknat det...


Det skulle va riktigt roligt!

6 har en åsikt:

Ulf sa...

Klart du ska! Ni vill vi se fjällripor, isbjörnar och all snö ni har där uppe :)

Ulf sa...

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar. När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå och våldförde sig sexuellt på en ren.... Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.....
- Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att volta ren...pruka hjälpa....

Jessica sa...

Canis, du är inte mycket klok ibland!

Jag har skrattat hela dan åt den där. Speciellt dialekten som du prickat klockrent.

Precis vad jag behövde!

Järnladyn sa...

Haha, vilken återkomst du fick! =)

Varmt välkommen tillbaka! Du har sannerligen varit saknad.

Ulf sa...

Lite fusk var det dock... Fick historian av min kära sambo men det behövde du ju inte veta! :)

Anonym sa...

Hejsan! Vad ser jag? Du är tillbaka:)