15 oktober 2007

Hej då!

Allt har sin tid...
Och nu är denna förbi...


Lev väl och lev gott!

Kanske möts vi igen nångång, nånstans.

//dixiechic

13 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Näää, vad trist... :(

Men visst har jag märkt att dina inlägg har blivit mer sporadiska på sistone. Förstår att du har fokus på ditt nya jobb nu.

Önskar dig varmt lycka till med allt du tar dig för framöver. Och hoppas förstås du fortsätter kika in hos oss andra när du har tid.

Kram!

Anonym sa...

Å va tråkigt...nu måste vi kanske träffas IRL nån gång... ;)

Har alltid läst med ett leende på läpparna!

Kram A

P.S Kom å hälsa på nån gång näe det passar!!!

Anonym sa...

Gissa om du kommer att saknas.. Önskar att du ångrar dig och hittar tillbaka,...

P@rtyplupp sa...

snör du in handduken ???
Kan du inte bara...tvätta den en stund ??

Anonym sa...

Hi Dixie
Jag önskar dig och de dina det bästa var du än parkerar. Blir glad om du tittar in någon gång när du får tid & lust.

hälsar
Ian

Anonym sa...

Nej med vad trist!! Hoppas du kommer tillbaka :)
Kram Carina

Järnladyn sa...

Tillägg:
Bloggvärlden blir rätt mycket tråkigare utan dig. Så om du skulle ändra dig och vilja komma tillbaka står vi där med öppna famnar...

Anonym sa...

Ojdå, det var trist!
Jag tittar in emellanåt ifall du skulle ångra dig, eller göra några tillfälliga gästspel.

Lycka till, och sköt om dig!

Anonym sa...

Hej Dixie!
Jag har haft det på känn. Jag önskar dig all lycka och vill tacka för dina underfundiga och smålustiga inlägg. Du har både roat och satt griller i huvudet. Kanske kunde man få din mailadress?

Kram!

Jessica sa...

Tack Järnladyn! Självklart kommer jag att kika förbi.

A: vi måste träffas snart, ja. ;) Jag menar, hur ser det ut egentligen? Att bara träffas på campingar och lasarett?! ;)

Anonym: Tack! Och man vet ju aldrig. Kanske, kanske...

Partypluppen: Att tvätta den HÄR smutsiga byken tar ett tag! ;D

Tack Ian. Självklart kommer jag att titta in!

Kanske kommer jag tillbaka Carina.

Du är så gullig Ladyn! ;)

Tack så mycket Lokesson! Titta förbi nångång, för man vet ju aldrig.

Kära Lilltanten: Tack för dina ord! Vi hörs!

Ulf sa...

Nämen va synd! Jag har oxå nytt jobb men att bara försvinna så det får man väl inte... :)

Anonym sa...

Va tråkigt! Vad ska jag nu läsa när jag längtar hem...

Mona

Anonym sa...

Saknar..........


//skuggan