06 augusti 2007

Ungdom Köpes!

Herregud!

Förr festade man i tre dar och behövde en dag för att hämta sig.
Nu festar jag en dag och behöver tre för att hämta mig. Gammeldags bakfull har jag varit. Samtidigt vill jag sända en varm tanke till den som introducerade Resorb. Ingen är mer tacksam än jag. Thank you.


Trav har vi också hunnit med. V75 gick i Skellefteå på lördagen, med sköne Järvsöfaks (Klickbar! Och kolla in sista raden i artikeln :)) som ett av dragplåstren. Upp tidigt dagen efter, och den som först gick igenom alko-mätaren fick köra. Det blev inte min man...
Fast jag vet inte om man törs lita på de där apparatern. Jag är livrädd för att göra en Pontare.

Väl i stan åkte vi först till ett par goda vänner, där det var uppdukat med en klassisk bakislunch. Burgare. Sen lite kall bearnaisesås på det så sprattlar man igen. Även middag avnjöts. Parmaskinka-lindad kycklingfilé med salvia, samt ananas och zuccini. Allt lagat på grill. Till det melon/lime-sallad.

Skön avslutning på dagen.

4 har en åsikt:

Ulf sa...

Känner igen det där... Förr i tiden var bakfylla något coolt :)

Jessica sa...

Inte idag. Jag skäms i alla fall de fåtal gånger det händer. ;)

Anonym sa...

Ha ha känner igen... Men du maten lät god. Vi har varit uppe (!) i Dalsland och fiskat i Laxsjön... men ingen fisk bidde det. Men kvällarna i campingstugan med Jäger och öl, var bra kompensation.. hehe..
Kram!

Jessica sa...

Dalsland är i alla fall en bit på vägen, nalta oppöverlann. Synd att fisken lös med sin frånvaro. ;) Skulle tro att ni haft det bra ändå. ;)

kram tillbaka!