08 augusti 2007

Kallblod i arbete

Min lille häst har blitt så duktig! Här i arbete vid hand. Samlad trav mot piaff.

(Måste bara få visa då jag är så stolt över honom!)





(Bakom det svarta kluddet döljer sig en klädsel som inte ska visas till offentlig beskådning)

6 har en åsikt:

.... sa...

Wow! Jag är imponerad!

Dessutom älskar jag kallblod!

Hade ridit engelska fullblod under många år och fnös lite åt kallblod, men så upptäckte jag hur underbara de är när jag började jobba på en turridning med just nordsvenskar. Vilka hästar!

Jessica sa...

Tack. Jo, kallbloden är i en klass för sig. Näligen helt outstanding.

Den här är efter Pål Lunar och är 10 år.

Järnladyn sa...

Jag undrar jag om du inte egentligen var iförd bikini ;)

Jessica sa...

Hahaha, nä! Bikini till stålhätteskor, den gränsen överskrider inte ens jag!

Ulf sa...

Tycker censurbilder är roligare än original. Och om man inte klicka på den ser det ju ut som en svart klänning... :)

P@rtyplupp sa...

...trodde helt klart att det var en klänning....
åkäj...något...missanpassad..men ändå...snygg!! hahaha