15 maj 2007

Ugnsstekt

Jag hade EN sak jag skulle göra när jag kom hem från jobbet. EN!

And I burned it. I burned it real hard!





7 har en åsikt:

janne58 sa...

Jag hade likadan fisk. Men min brann inte ..trots lågorna. Vilken tur jag måste haft..
Jag skrattar åt ditt fantastiskt härliga inlägg :-)

Jessica sa...

Maken skrattade inte när han såg hur jag hade misshandlat hans fångst. Han som var så stolt...

;)

janne58 sa...

Tack!!
o ursäkta mig...kan inte sluta skratta när jag läser och ser din bild.
Fantastiskt....Och stackars han...:-))

Järnladyn sa...

Haha, du verkar fenomenalt klantig denna vecka. Hur ska det sluta? ;)

Ulf sa...

Ni har inte sill där uppe va? :)

Anonym sa...

Ha ha, skrattar nu och blir pigg igen fast jag borde gå och lägga mig. Fina fisken!

Jessica sa...

Janne: *s* Fisk är inte min starka sida.

Annika: Vi är bara i mitten av week of hell. ;)

Canis: Nä, men mört!

Lilltanten: Pigg som en mört och glad som en lax, har jag hört. Kanske 'utbränd som en öring' kan bli ett nytt talesätt? ;)