07 maj 2007

Kabe is da shit!



Åkte hem till mina föräldrar för att hämta en höbal till hästarna. Kom hem med husvagnen istället. Brorsan var borta med traktorn på jobb, så då passade jag på att lura med mig pappa och mamma för att få hem åbäket. Men det går inte fort. Över 70km/h och den svajar som hela havet stormat.

Nu ska den städas och tvättas inför sommarens förlustelser.

8 har en åsikt:

Ulf sa...

Vilken mastodonthusvagn ni har! Ska ni tar er ner och hälsa på i södern med den? :)

Jessica sa...

*s* Tveksamt. Semestern är ju slut innan vi hunnit ner. Och förmodligen har det hunnit bli skilsmässa också. ;)

Ulf sa...

Behåll lugnet och ställ vagnen på grannens* gårdsplan! :)

*Grannen som bor 37km bort menar jag då...

Jessica sa...

Well Ha Ha Ha!

Vi ser faktiskt (nästan) en granne. En husknut i alla fall. :P

Järnladyn sa...

Aha, så ni är förpassade till Norrland då? Eller kanske norra Finland? ;)

Jessica sa...

Men gud vad ni är på hugget ikväll! *s*

Järnladyn sa...

Jamen, jag trodde man hade husvagn för att åka runt och se sig omkring. Inte för att stanna kvar i hemtrakterna.

När kommer ni?

Jessica sa...

Jag måste först ta kortet för tung släp.

Men antagligen blir det Skyways i så fall. ;) Som passagerare. Det är nog mest hälsosamt.

För tänk, hur tror du det skulle låta efter 20 mil med bilen full med eldtecken. 3 Skyttar, 1 Vädur och 1 Lejon?

Jag har just blivit fri från utbrändhet och depression.
Därför, håller vi oss nära hem. ;)