23 april 2007

.





Tillfälligt avbrott!





.

9 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Häckar du i husvagnen fortfarande? Eller har du fått idétorka? ;)

Jessica sa...

Här häckas det inte i nån husvagn tyvärr. Däremot så har jag häcken full, och det vill inte säga lite, för min häck är vid. I alla fall när jag provar snygga byxor.

;)

Anonym sa...

Tittar bara in och kollar läget. Kram

Ulf sa...

Dixie är säkert ute på renfjället med lasso och häst.

Jessica sa...

Canis: 'Renfjället' har jag nog aldrig hört förut! Inte 'förbannade ren-same' heller. Vad finns det mer... älg-same, bäver-same, lämmel-same?

Tack för ett gott skratt! ;D

Anonym sa...

My Mother is Love

My Father is Love

My Prophet is Love

My God is Love

I am a child of Love

I have come only to speak of Love

Come, Come again ! Whatever you are... Whether you are infidel, idolater or fireworshipper. Whether you have broken your vows of repentance a hundred times This is not the gate of despair, This is the gate of hope. Come, come again...

Jessica sa...

??QUE??

Anonym sa...

öhh.. nån du känner eller..? hoppas inte det...

Kul bilder på vägarna. Roligt att se hur du har det där uppe.
Kram

Jessica sa...

lilltanten: Nää, vem mr. loveboy är har jag ingen aning om. Han gick väl igång när han såg våra fina grusvägar. Tyckte nog att jag behövde lite kärlek!

;D