22 mars 2007

Påminn mig om...

... att nästa gång jag åker till Thailand så ska jag:


  1. klippa mig! Jag ska inte fara till ett ubervarmt land med hår lika tjockt som en sibirisk pälsmössa.

  2. ha lärt mig uppskatta alla offentliga toaletter i Sverige. Även de som inte är rena.

  3. alltid ha med mig eget toapapper, så att jag slipper torka mig med delar av lillans söndersnuttade snuttefilt.

  4. inte tro att jag kommer att hitta några kläder som passar eftersom jag är i 'använder-du-större-storlek-än-160-cl-så-är-du-en-gigantisk-kvinna-landet.'

  5. åka direktflyg så att jag slipper en 24-timmars resa enkel väg.

.

5 har en åsikt:

Anonym sa...

Det låter som om du varit med om en härlig resa! :-)
Jag sak ta mig tid att läsa mer här hos dig när allt lugnat sig lite....
tack för din omtanke!

Järnladyn sa...

Du, det räcker med att åka till Rom för att känna sig som en jättekvinna... Allting anpassat för dessa små nätta italienskor.

Säger hon som aldrig varit i Asien ;)

Anonym sa...

Välkommen hem!
Låter som ni har haft det hur härligt som helst!!
Fortfarande avis... ;)

Ser framemot fler bilder & berättelser!!

/ A

Jessica sa...

Vildrenen: Resan är nog den bästa jag nånsin gjort!

Annika: Vi får anställa en egen skräddare. En snygg en! ;)

A: Kom förbi och titta på alla bilderna istället, ocencurerat. Då ska du få se maken i stödstrumpor. :D Och jag när jag dreglar ner kudden i Bangkok.

Järnladyn sa...

Haha, garvar åt kommentaren till A. Du borde bli stand-up comedian eller nåt. :)