22 mars 2007

6 underligheter hos mig.

Jag har blivit utmanad av Annika. Här gäller det att lista 6 st underligheter och egendomliga saker om sig själv.


  1. Jag är en jävel att backa med släp. Då spelar det ingen roll om det är en liten Lööve eller en 2-tons Kabe. Får in dem vars som helst.

  2. Jag har ett SM-guld. I vad kan ni ju spekulera ;)

  3. Det äckligaste jag vet är när någon sitter och petar loss gammalt 'sol-skinn' eller klämmer finnar. INGEN kan få mig att titta på eller prova själv! Uärk!

  4. Jag har brutit näsan 5 gånger. 4 gånger när jag spelat fotboll och en gång när jag spelat volleyboll.

  5. Jag har handmjölkat en fjällko som sparkades bara för att jag inte kunde få igång mjölkmaskinen. Kon hade juverinflammation och jag hade koskräck.

  6. Jag jagade upp min man mitt i natten för att han skulle schasa ut hönsen jag såg i köket. Jag var livrädd och han var arg. Jag drömde och han fick inte sova. Har också sovit mig igenom en jordbävning på nästan 4.0 när vi var i Turkiet.

Skickar vidare utmaningen till Dizzy Nixon, Momme, Lokesson, Ian McOwen, Madde och Vildrenen.


REGLER: Den som blir "tagen" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Därefter väljer den "tagna" spelaren ut sex nya bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

3 har en åsikt:

Anonym sa...

fassen oxå jag som har lyckats hålla mig undan sååå länge nu he he ...... vet du jag var faktiskt och hälsade på din stad för tre veckorsedan .........men inte fan såg jag dig för det ha ha ha kram

Jessica sa...

Haha, nu kommer du inte undan. Jo, jag såg i din blogg att du var upp, men jag kryper mest omkring i buskarna, så det är inte så många som ser mig.

;D

Järnladyn sa...

Haha, det var rolig läsning det där. Piggade sannerligen upp! :)