10 februari 2007

Ogreidut

Som ni kan se så har jag bytt template och med bytet så försvann det en massa länkar. Morr!
Ska jag orka lägga tillbaka dem? Ja, det måste jag nog, men inte i natt.

6 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Oj, vad denna template matchade ditt foto bra! :)

Jessica sa...

ja, men det är väl också det enda. ;)

jag tycker att den är jättegrötig och svår att läsa i.

Tror jag måste byta till nått annat, vad tycker du? Det finns nån med tre kolumner där själva bloggen är längst till vänster. Jag tror det blir bättre, mindre tjockt.

Anonym sa...

borta bra men hemma bäst hoppar in och kollar hur det är med dig kram
dizzy.......

Jessica sa...

Tack dizzy!

Jag ser ju att du har det riktigt mysigt och gött nu ;)

miket bra grabben! ;)

Anonym sa...

Vad snygg sida du har fixat dig :-)

Järnladyn sa...

Svar på din fråga: Pröva att hålla dig till två spalter och lite större mellanrum mellan spalterna. Då kommer det genast att kännas betydligt "renare".

Själv har jag precis gjort en radikal förändring åt det mer stilrena hållet. Rensade då även bort allt det "onödiga".

Omväxling förnöjer, tycker jag! Kul att prova sig fram. :)