27 januari 2007

Awkward moments Plats 5

5.


Jag har nog alltid varit lite av en pojk-flicka. Både till sätt och utseende. Kortklippt, ganska lång, bredaxlad, smala höfter (fast de har kommit ikapp nu) och små bröst. Ungefär lika kurvig som en gaffel.

Jag tror jag var 14-15 år och vi hade varit på fotbollsresa till Danmark. På färjan hem så behövde jag gå på toaletten.
När jag stod och tvättade händerna efter besöket så kom en städerska in. Jag log trevligt mot henne, varpå hon stegar fram. Synar mig från topp till tå och säger förfärat:

- `Ut! Det här är damernas!`


Det tog hårt på en fjortistjej, men hårdare på städerskan när hon insåg sitt misstag.


.

2 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Jag fick i samma ålder följande fråga av en jämnårig kille: "Har du ätit plankstek till middag idag?"
Gissa om den repliken etsade sig fast... ;)

Jessica sa...

Touchè.

;)