18 november 2006

Slutvältrat i rampljuset!

På en (1) dag har ca 40 personer betygsatt min blogg. Kastade mig upp på en tredje plats med 5.7 poäng, men den glädjen varade ca 30 minuter. Nu är jag nere på 3.8 poäng.

6 personer har läst bloggen.
Så hur kan då övriga dryga 30 personer ranka?

Kanske tog jag någon annans plats i rampljuset? ;-)
Men nu är ordningen i alla fall återställd, Jag är satt på plats!

I just keep on smiling!

3 har en åsikt:

Järnladyn sa...

Ja där verkar finnas ett gäng matbloggare som har gjort upp om en inbördes rangordning. Alla andra som dyker upp i toppen blir snabbt undanskuffade genom en massiv röstningsattack. Inga av betygen verkar vara ärligt förtjänade...

Jessica sa...

Precis min tanke. Men so what, är det vad de tycker är viktigt så ;-)

Järnladyn sa...

Surt sa räven... :D