03 oktober 2006

Måndag!

Det började så himla bra! Tränade hästarna vid hand och de gick som klockor.

Kom in för lunch och brände den i ugnen. Somnade framför en ganska dålig film och vaknade försent. Snabbt på med träningskläderna.

Stressade iväg till bilverkstan för att hämta reservdelar till syrrans bil. Kom till träningen med bara några minuter kvar innan den skulle börja kl. 16.00.

17.35 tittade jag på telefonen. 2 missade samtal...från dagis! Skulle ha hämtat lillan kl. 17.00!

Hur faan kan man glömma sitt barn på dagis?! Å N G E S T!

Kom hem 17.50. De äldre barnen skulle på kalas kl. 18. Här stod de oduschade, hungriga och presenten var inte klar.

Karln på affärsresa 45 mil bort.

Lillan somnade innan hon hade fått i sig mat.
Flickorna duschade på 5 minuter, tog några kalla vårrullar, hälften av paketet och gick ner till grannflickan på kalas.

Vad är jag för mor egentligen?

Ringde min psykolog idag, och håller kaffet varmt... för snart kommer väl socialen på besök...?

2 har en åsikt:

Anonym sa...

Typisk måndag helt enkelt! Glöm alla andra tankar, annars åker du på en propp!! ;)

Jessica sa...

Det, min vän, tar jag som ett löfte!

;)