03 oktober 2006

Dyrt!

Lördagens förlustelser grävde ett djupt hål i kassan. Men det var det definitivt värt! Både möbler och kläder införskaffades. En del mer behövliga än andra!

Lillans nya galonisar var ett måste, liksom nya jeans till alla våra gulleflickor. Att ungar kan skjuta i höjden så här! Det är fachinerande! Höstskorna med glitter och glamour mottogs med största förtjusning av vår prinsessa. Somnade i soffan med dem på :)

Tror att jag hann beta av varenda butik i jakt på en ny vinterkappa till mig själv. Hittade en tillslut som det var skrivet i neon "dixiechic!" på. Den är så...jag! Skorna var väl inte helt nödvändiga, men kunde inte motstå. Sen så var jag ju tvungen att köpa väsken som matchade min nya kappa som en smäck.

Aftonen fortsatte med elitseriehockey. Nu skulle vi åter få se vårt kära SAIK smiska Frölunda...
Vilket antiklimax! Storstryk var vad vi fick... 4-6 i baken...suck.

Middan däremot var en riktig höjdare! Ett mysigt bord för två med vacker dukning och blommor, på en restaurang som är soft, varm och känd för sin förstklassiga mat.
I sällskap med en man som kan få mig att känna mig som den drottning jag är.
Kan det bli bättre? Önskade att kvällen aldrig skulle ta slut.

1 har en åsikt:

Anonym sa...

Härligt att ni unnade er själva lite extra! Ni får väl leva på spagetti med ketchup ett tag, hehe!